Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

Οι περιπέτειες της ΜΑΜΑΣ BLOOPER

Οι περιπέτειες της ΜΑΜΑΣ BLOOPER

-Λίγο μωρό μου… Κάνε υπομονή.

Ξαναπίεσα πιο λίγο αυτή τη φορά την κωλοτρυπίδα της και μετά ξανά και ξανά. Η ΜΑΜΑ BLOOPER χαλάρωσε πάλι και άρχισα πάλι να δυναμώνω την πίεση, άρχισε πάλι το πουτσοκεφαλο να ανοίγει την κωλοτρυπίδα της, να χώνεται λίγο η άκρη μέσα και να ξαναβγαίνει. Η ΜΑΜΑ BLOOPER βογκούσε πάλι αλλά έμενε χαλαρή. Πονούσε λίγο αλλά πρέπει να της άρεσε! Εγώ συνέχισα αυτές τις πιέσεις νοιώθοντας την κωλοτρυπίδα της να ανοίγει λίγο- λίγο και να μπαίνει περισσότερο πουτσοκεφαλο μέσα. Έσκυψα πάνω της και έπιασα το στήθος.

Άκουγα τα βογκητά της κάθε φορά που πίεζα την κωλοτρυπίδα της και καύλωνα πιο πολύ.

-Σ’ αρεσει μωρό μου; της είπα χώνοντας λίγο περισσότερο από το μισό πουτσοκεφαλο στην κωλοτρυπίδα της.

-Ααααχ… Μ’ αρέσει. Αλλά… πονάει! Αααααααχ…

Τα λόγια της με καύλωσαν τόσο που δεν άντεχα άλλο. Μερικές πιέσεις ακόμα και ένοιωσα το σπέρμα μου να ξεχύνεται από τα αρχίδια για τη μεγάλη έξοδο. Έχωσα πάλι το πουτσοκεφαλο στην κωλοτρυπίδα της αλλά αυτή τη φορά το άφησα εκεί, ενώ το χέρι μου πήγε στο μουνάκι της και το χάιδευε.

-Ααααχ… Αααχ… Αααχ… Πονάειειει…

Ένοιωθα την κωλοτρυπίδα που αγκάλιαζε όσο πουτσοκεφαλο είχε μπει και με τρέλαινε.

-Χύνω μωρό μου τώρα. Χύνωωωω…

Και άρχισα να ρίχνω με δύναμη τις ριπές μέσα στο κωλαράκι της. Η ΜΑΜΑ BLOOPER άρχισε να κουνάει το κωλαράκι της γρήγορα φωνάζοντας:

-Ααααχ… Κι εγώ! Ααααααααχ. Ααααααααααααααχ… Ααααααααααααααααχ…

Οι ριπές στον κώλο της από τη μια και το χέρι στο μουνάκι της από την άλλη την έφεραν πάλι σε οργασμό.

Ξαπλωμένος μετά το μπάνιο έχοντας την ΜΑΜΑ BLOOPER από πάνω μου με τα βυζάκια της κολλημένα στο στήθος μου χάιδευα την κωλοτρυπίδα που πονούσε λιγάκι και της έβαλα βαζελίνη για να μαλακώσει.

-Ήταν ωραία μωρό μου;

-Ναι αλλά πόνεσε από πίσω.

-Τα πήρα κι εγώ τότε στο κρανίο.

-Τι λες μωρή ΞΕΚΩΛΙΑΡΑ ότι πόνεσες? Ολόκληρο BLOOPER TEAM έχεσες από την κωλάρα σου και μου λες ότι σε πόνεσε το καυλί μου???

Δεν υπάρχουν σχόλια: