Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Τσίπρας ΣΥΡΙΖΑ

40+1 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΣΙΠΡΑ

Στηρίζω Τσίπρα
γιατί γουστάρω:

- να έχω τον πιο trendy αρχηγό
- αναρχία και ανομία
- κατάργηση στράτευσης
- πρεζόνια και ναρκομανείς
- Αλβανούς, Σκοπιανούς, Τούρκους κλπ
- να χτυπάω την γυναίκα μου
- μείωση χωρικών υδάτων σε 1 ν.μ.
- να σπάνε και να καίνε την Αθήνα.
- νεόπλουτους Β. Προαστίων
- τραβεστί και τσανσέξουαλ
- αδελφές, πισωγλέντες και λούγκρες
- γάμο μεταξύ ομοφυλοφίλων
- λεσβίες και αφέντρες
- νομιμοποίηση αλλαγής φύλου
- δωρεάν αλλαγή φύλλου
- να είμαι τσίρος του ΠΑΣΟΚ
- αναρχικούς και τρομοκράτες
- υπεράσπιση αναρχικών σε Δικαστήρια
- να καίμε τον Άγνωστο Στρατιώτη
- να πετάμε πέτρες στην Βουλή
- διδασκαλία Τουρκικής γλώσσας
- το Βιβλίο της Ρεπούση.
- αντιρρησίες συνείδησης
- δωρεάν παιδία για να σπουδάζω σε κολέγιο
- άθεους, σαιεντολόγους & πολυπολιτισμικούς
- προδότες πάσης φύσεως
- φυλακισμένους - αποφυλακισμένους
- να ψηφίζουν οι Αλβανοί
- μεγάλη Αλβανία και Τσαμουριά
- αποποινικοποίηση των ναρκωτικών
- αναγνώριση τον Σκοπίων ως Μακεδονία
- Σκόπια με πρωτεύουσα την Θεσσαλονίκη.
- Τουρκική μειονότητα στην Θράκη
- αυτονόμηση της Τουρκικής μειονότητας
- να είμαι αριστερός με δεξιά τσέπη
- να είμαι αριστερός του κώλου
- το μισό Αιγαίο Τουρκικό.
- όλη την Κύπρο Τουρκική.
- απέλαση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου
- να με αντιπαθεί το 95% του Ελληνικού Λαού

και τέλος γιατί...
...δικαιούμαι κι εγώ να έχω μια βιλάρα με πισίνα και τζακούζι στην Μύκονο και να ασχολούμαι με την πολιτική από χόμπι γιατί έχω λύσει (με την βοήθειά σας) όλα τα προβλήματα της ζωής μου!!!

2 σχόλια:

Psaros είπε...

Φίλε μου πρώτη φορά μπαίνω στο blog σου . Πραγματικά με εντυπωσίασες !! Είσαι μαλάκας εκ γενετής ή το έπαθες από τον πολύ Λιακόπουλο που βλέπεις ; Στο Καναδά πηγαίνεις για να κάνεις το κούτσουρο ; Μπράβο ρε , μπράβο , με εντυπωσιάζει και το λέγειν σου !! Πρέπει να είσαι ο μόνος που χρησιμοποιεί 20 λέξεις μόνο . Είσαι απίστευτος . Καλή πρόοδο!!

Ανώνυμος είπε...

Αστους να λενε γουσταρω αυτα που γραφεις οπως τα γραφεις δεν εισαι δηθεν πρωτη φορα μπηκα στο blog σου κ επαθα πλακα ειμαι γυναικα χαρηκα που σε ''γνωρισα'' ετσι να τους τα χωνεις .....θα τα λεμε....