Πέμπτη 2 Απριλίου 2009

Bloopers

BLOOPERίτσες μου καλές ήρθα πάλι την περασμένη εβδομάδα στον Καναδά αλλά μου είχατε φύγει! Δεν τσιμπούκωσα την μάνα σας αυτήν την φορά γιατί της έσκιζε την κωλάρα ένα παλιόσκυλο που είχατε στην αυλή! Μεταξύ κραυγών πόνου και ηδονής, μου είπε ότι είχατε βάλει στον κώλο σας ένα διηπειρωτικό πύραυλο και ερχόσασταν με φόρα να μου κλάσετε τα’ αρχίδια! Εντάξει, μπορεί να μην βρεθήκαμε αυτήν την φορά αλλά, πιστεύω ότι σας έμεινε η γλύκα του πύραυλου!

Έπαιξα λίγο με τις αδελφές σας το παιχνίδι «πίπα ρούφα-πίπα χύσε» ή και bloop, bloop, bloop και όταν τους είπα ότι την επόμενη φορά θα τις γαμήσω από εκεί που δεν έχουν γαμηθεί ξανά, κλείνανε σφικτά τα μάτια τους!!!

Συνάντησα και τους γαμιάδες σας να πίνουν lucozade και δυναμωτικά γιατί όπως μου κάνανε παράπονα τους έχετε ξεζουμίσει!!! Ατακτούλες μου εσείς, που όσα ξέρει ο κώλος σας δεν τα ξέρει ο κόσμος όλος!

Άντε βρε! Γράψτε τώρα τα δικά σας και θα σας γαμήσω όταν τελειώσετε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: